annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

kunde tyvärr varken gå till skolan igår eller jobbet idag pga av ögonen. Har baddat ögonen flera ggr idag och börjar kanske bli lite bättre? Tyvärr så bara forsar tårarna direkt jag går ut :(. Och imorgon är Camillas och Tintins fest som jag har sett fram imot så länge. Jag ber att det har blivit bättre till imorgon! 
 
Igår fick vi till ett jätte bra pass i paddocken. Nu förstår jag vad som menas med att hästen ska ligga och vänta på mej. Bonito var super duktig! 😘
 
Idag har jag pluggat matte typ hela dagen, men har gått ganska bra! Tog dock en liten paus för en promenad med min älskade kusin. Hon är en människa som står mej väldigt nära. Hon finns alltid där för mej och jag finns alltid där för henne! <3
Nu på kvällen har jag och älsk ätit god mat, tittat på idol och fotboll. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: