annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Ont i ögonen

Kategori: Allmänt

Igår kväll hade jag en jätte mysig kväll med tjejerna :) Vi åt god mat, drack vin, pratade en massa och bara mös! 
Maten bestod av: 
kycklingfilé
Rotfrukter i ugn
örtsås
Nyttigt och gott! 
 
Idag blir det mindre nyttig mat. Har fått ögoninflammation så ser typ inget.. Så älskling skulle stanna och köpa färdigmat efter jobbet. 
Idag blev hästarna skodda. Bonito gillar inte riktigt det, men han skötte sig ganska så bra halva tiden :) Hoppas mina ögon är bättre imorgon så jag kan åka till skolan och sen rida. 
 

Kommentarer

  • ida. ♛ [fotografi och hästar] säger:

    så söt!

    Svar: Tack! :)
    MalinLashes

    2013-11-13 | 19:42:01
    Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här: