annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Söndag 10/11

Kategori: Allmänt

Idag fick Falcon träffa sin lilla valp för första gången :). Sen har det blivit thaimat, lastträning (Bonito har blivit så duktig!) och firande av farsdag. Min pappa är den bästa!<3 Han har alltid funnits vid min sida och ställer ALLTID upp! Han är en människa som går att lita på.
Nu på kvällskvisten har det blivit lite småplock till kvällsmat då älskling inte är hemma. Hmm massa tårta idag så inge viktväktardag idag heller.. Måste skärpa mej nu!
 
Trotts farsdag så ska dagens bilder bestå av:
Min soffa som jag har pyntat med lite rött nu till vintern.
 
Och den andra bilden är på min älskade. Trotts motgångar älskar jag dej mer än någonsin. Du är mitt hjärta och jag är stolt över dej! <3
 
 
 

Kommentarer

  • Mathias&Rebecca säger:

    Gud vilken fin soffa, så snygg! :) Ha en underbar kväll! :)

    Svar: Tack så mkt! :) Och ha en bra kväll du med :)
    MalinLashes

    2013-11-10 | 19:56:26
    Bloggadress: http://twoplusone.se
  • sannas rum säger:

    Åh vad mysigt :)

    Svar: Ja :)
    MalinLashes

    2013-11-10 | 21:48:07
    Bloggadress: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här: