annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag städat lite och vart i skolan. Nu på eftermiddagen/kvällen var jag ut till hästarna. Jag och Linnea red tillsammans. Vi hade lite bommar, koner och något litet hinder. Hästarna tyckte det var jätte roligt! Märkte på Bonito att han tyckte var roligt att få göra lite annat än dressyr (vilket det oftast blir). Blev även lite gallopp idag, det var ju ett tag sen nu. Men det gick jätte bra! Han försökte inte kasta av mej en enda gång ;).
Imorgon blir det att hänga i tvättstugan hela dagen.
 
Dagens bild är på Bonito och mej från kvällsritten i söndags. Sötisen gjorde sitt allra bästa och lyckades faktiskt ta några steg i passage <3 Duktigare från dag till dag!
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Måste bara fråga vart du köpt den ridvästen ifrån? Eller är den en helt vanlig? Skitsnygg! :)

    Svar: Tack! Jag har köpt den på hööks :) Den är från JH kollektionen.
    MalinLashes

    2013-11-19 | 21:49:27
    Bloggadress: http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här: