annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Bonito

Kategori: Allmänt

Idag fick hästarna springa lite i paddocken. Bra för Bonito att få sträcka ut sig lite då han jobbat ganska bra i veckan. 
Är så glad över att jag har skaffat skötare till Bonito, det är det bästa jag har kunnat gjort! :) 
och ännu bättre är att jag har hittat så fantastiska skötare oxå! Både jag och Bonito är glada och nöjda :) 
 
ikväll blir det party med massa roligt folk! :) 
kommer mer uppdatering om det sen. 
 
 

Kommentarer

  • Belinda Breed säger:

    Så fina!

    Ha så kul ikväll!

    2013-11-16 | 15:52:30
    Bloggadress: http://belindaz.blogg.se/
  • Lina Johansson säger:

    Hej fin blogg du har, jag skulle bli jätteglad ifall du skulle vilja kika in på min och kanske lämna en komentar? ;)

    Kram!

    2013-11-16 | 22:03:15
    Bloggadress: http://linajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: