annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Första inlägget

Kategori: Allmänt

Detta är det första inlägget på min nya blogg. Varför jag skriver nya är för att jag såg nu när jag skaffa den här att mina två gamla bloggar finns kvar. Skoj! Idag har jag tyvärr inga roliga recept att dela med mig av. Men har idag ridit för Jenny Ahlström. Har ridit för henne några gånger nu och hon är verkligen super duktig! Både som instruktör och på hästryggen. Det går verkligen framåt med Bonito, det är super roligt! :) imorgon blir det jobb i en ny förskoleklass. Hoppas det går bra! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: