annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Dålig på att lägga upp

Kategori: Allmänt

Hm har tydligen redan på att blivit dålig på att skriva på bloggen. Det är nog för jag skriver en del på fb och instagram. Har idag äntligen fått ögondroppar utskrivet! jag har tydligen ögoninfektion. Så förhoppningsvis är ögonen bra inom en vecka. Idag har jag ont i huvudet så längtar till morgondagen istället. 
 
bild från förra helgen då jag var på Hannas födelsedagsfest som blev jätte lyckad! 
 
Även en bild tagen mycket senare på kvällen, haha! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: