annamaliinlarsson.blogg.se

Den här bloggen handlar framförallt om min och Bonitos utveckling. Men oxå om mat, plugg, shopping, nöjen och andra händelser i vardagen. Här kommer jag både ge er tips och ventilera mina egna tankar och känslor. Hoppas du finner något du tycker verkar intressant! :)

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit i skolan och haft redovisning. Det var roligt och intressant att höra vad alla hade att delge varandra :). Men nu börjar det kännas att det börjar närma sig jul och det innebär att snart är även denna termin slut. Tiden går fort och långsamt på samma gång.
 
Vill gratta mina underbara vänner som väntar barn! Amanda har jag känt i många år och hon är en underbar människa, grattis och all lycka till dej! Hanna har jag inte känt lika länge, men är jätte glad över att hon en dag kom in genom dörren till vårat klassrum. Du är en person som gör dagarna roligare! Grattis och all lycka till dej!
 
Idag har lyckats hållt mej till min matbudget, bra!
 
Nu blir det att mysa ner sig i sängen och titta på ensam mamma söker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: